Sztafeta

Regulamin Konkursu „Sztafeta”

1. Organizator konkursu

Organizatorami konkursu są Jakub Achtelik i Alan Kulczyński , którzy odpowiadają za koordynację wydarzenia, przestrzeganie zasad oraz zapewnienie bezpiecznego i sprawiedliwego przebiegu rywalizacji.

2. Cel konkursu

Celem konkursu jest integracja uczestników poprzez aktywność fizyczną w formie sztafety, połączonej z elementem zręcznościowym – spożyciem napoju przed każdą zmianą.

3. Uczestnicy

W konkursie biorą udział drużyny złożone z czterech uczestników. Każdy zespół zgłasza się do udziału przed rozpoczęciem zawodów.

Uczestnikiem konkursu może być każda osoba posiadająca status studenta. Zgłoszenie drużyny jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz zasad fair play.

4. Zasady konkursu

Każdy zawodnik z drużyny ma do pokonania wyznaczony odcinek trasy. Przed przekazaniem zmiany (tj. rozpoczęciem biegu kolejnego uczestnika), zawodnik musi spożyć określoną ilość napoju podaną przez organizatora (np. 500 ml).

Spożycie napoju odbywa się w wyznaczonej strefie zmian, pod nadzorem sędziego. Niedopełnienie tego warunku skutkuje karą czasową lub dyskwalifikacją.

Zmiana zawodnika następuje po całkowitym opróżnieniu kubka. Napoju nie wolno rozlewać ani wylewać – za naruszenia również naliczana jest kara.

5. Wyłonienie zwycięzcy

Zwycięzcą zostaje drużyna, która jako pierwsza ukończy pełną trasę sztafety i wypije wszystkie porcje napoju zgodnie z regulaminem.

W przypadku remisu decyduje czas ogólny mierzony od startu do ostatniej zmiany.

6. Wizerunek i odpowiedzialność

Udział w konkursie oznacza zgodę na utrwalanie i wykorzystanie wizerunku uczestników w celach dokumentacyjnych i promocyjnych wydarzenia.

Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność i zobowiązani są do zachowania ostrożności oraz kultury osobistej.

W razie złego samopoczucia lub problemów zdrowotnych uczestnik powinien natychmiast zgłosić się do organizatora.

7. Postanowienia końcowe

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany przebiegu trasy, ilości napoju lub zasad konkursu z ważnych przyczyn organizacyjnych.

Konkurs ma charakter rozrywkowy – najważniejsza jest dobra zabawa, integracja uczestników i pozytywna atmosfera rywalizacji.